Kvällen !!!

Erik och Nathalie kom  hit  i afton  och vi satt och lyssnade på leo och tigrarna haha de är bra de .
 och åt  naturgodis  muuums va gott de är ...
sen har      jag sett på kalla fakta  det  handlade om  pappan, Nicklas Jangestig, till barnen som mördades i Arboga !
fyy de är så hämskt  allt de där !!!!
 nu snart ska  jag se ensam mamma söker !!!
 de som Nathalie ville  ja skulle  vara med i. hon sa  ja men mamma  du är ju en ensam mamma som söker . hahaahahahaha jaa va säger man hon är  rolig  den där lilla  donnan
 

Måste bara  berätta va hon sa i går  min dotter 
  jag lagade mat åt henne  ä när jag tagit bort stekpannan  från  spisen
då  sa hon : men mamma  hur många gånger ska ja måste säga till dig att du ska stänga av plattan när du  inte använder den
*ASG*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0